Förvirrad

Blev lite försenad idag med mitt inlägg som jag egentligen skulle ha skrivit igår... Gud, jag är alldeles för trött för att skriva nu egentligen men men haha.
 
I veckan så har jag varit hemma från skolan eftersom jag har varit sjuk... Lagomt roligt, typ inte! Jag hade kunnat göra flera inlägg och gnälla om hur "jobbigt det är att vara sjuk" och att "det är så synd om mig", men däremot så hittade jag ett nytt spel ("Dragon's Prophet" för er som vill veta) som verkligen framhävde mitt gamla jag igen. (Alltså "spelnörden Saga" eller vad man ska kalla det?) Så jag satt bara och kurerade framför datorn hela dagarna. Inte direkt bra kanske, men definitivt roligt och underhållande!!
 
Ikväll så har jag, jullsters, rebacon och pylvis haft en myskväll och sett idol, film och gottat oss med chokladbollar och annat. Det var riktigt mysigt så vi lyckades bra! :)
   Vi såg "The spectacular now" med Shailene Woodley och Miles Teller. Den var riktigt bra faktiskt, inte riktigt en storbölarfilm men man blev ganska tagen faktiskt. Plus att jag älskar Shailene, hon är grym. Så filmen är klart värd att se!
 
 
Lägger in en bild som jag skulle ha lagt in igår! :)
 
 
 
//Saga

Kommentera här: