Ingen bild från helgen

Ihelgen hann jag inte ta några kort, det regnade och stormade så kopiöst mycket så det blev en myshelg inne med film och sällskap. Det funkare precis lika bra som att vara ute i friska luften och meppra på med kameran, (om inte bättre).
   Så några nya bilder blir det inte, tänker dock visa en bild från våran fotouppgift som vi hade för någon vecka sedan. Jag var hos mamma och skulle följa hon och träna snortidigt på morgonen, så då jag gick ut såg jag att det var hur mycket dimma som helst ute. Då sprang jag och som en vind och hämtade kameran och tog en massa kort. Den bilden jag tänker visa blev nog bäst. (Klippte t.o.m in en liten gubbe bland dimman så det ser lite creepy ut!) ;)
 
Hoppas eran helg var stormig och blåsig men att ni hade det minst lika mysigt som jag!
 
//Saga
 
 

Kommentera här: