3 veckor kvar!!!

Jag är så himla taggad just nu, vill bara skutta runt överallt. Det är bara synd att tiden inte går fortare, även fast den går väldigt snabbt ändå! Det är bara tre veckor kvar innan jag drar iväg till SwedenRock Festival!!!!!!!!!
   Jag fick en fyra-dagars biljett av mamma och pappa i julklapp och ända sen dess har jag nästan inte kunnat bärga mig. Dessutom senare så fick jag reda på av mamma att vi (familjen) är VIP. Jag nästan grät då jag fick reda på det haha.
   Då jag far dit så ska jag försöka ta så mycket kort som möjligt och skriva nå på bloggen. Vill inte ha med mig kameran då jag ska stå och gå lös till Black Sabbath osv. I'll do my best to keep you posted my friends! Jag kommer iallafall lägga ut de bilder jag har tagit och skriva om hela resan då jag kommer hem igen! :)
 
Bilderna lånade från google.
 
 
 
 
//Sagaaa
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: