Tja kompisar

Från och med idag är jag en officiell langare. Jag har langat kläder till höger och vänster.
   Våran skoldress har nämligen kommit, vilket gjorde alla mina kära klasskamrater galna. Men nog om det!
 
Nu sitter jag hos Linnea, tanken var att jag skulle plugga till matteprovet vi har imorgon men det sket sig redan när jag klev in genom dörren. Äääch, ja klarare säkert! (förhoppningsvis) Huvudsaken är ju att humöret är upp på topp som det är nu, eftersom det snart är det efterlängtade påsklovet. ;D Ska då upp till fjällen i min stuga och bara köra skoter skoter skoter skoter och skoter!! 
   Va ska ni göra under lovet? :)
 
Innan jag kom hit så konstaterade mina vänner att det bara är 52 skoldagar kvar innan vi går ut nian, vilket känns ju supermkt helt okej! ;) Det ska bli himla skönt att slippa skolan och allt plugg hit och dit.
 
Men nu tänker jag vara duktig och börja plugga, så puss & kram havreflarn! :D
 
 
 
 
//Sagis
 
 
 

Kommentera här: