Gott nytt år!!!

Tjenatjena, tänkte skriva lite nu innan jag ska fara och fira nyår!
   Har som alltid inte så mycket att skriva om, skulle ju kunna skriva om hur min jul har varit och visa bilder på det men bilder på julen har jag ju såklart inte eftersom jag glömde kameran hemma då och skriva om den orkar jag verkligen inte göra.
   Jag har dock gjort ganska mycket idag, som t.ex. sytt klart klänningen jag ska ha på mig på mininyår imorgon! Har sytt massor med små pärlor på den, och helvete vilket pillergöra det var! Tog mig hela tre dagar och jag kommer förmodligen inte sy på flera år nu. Jag har städat och sen så har jag inte gjort så mycket mer, men det tog lång tid iaf... 
 
Tänkte lägga ut några bilder som jag tog för några dagar sedan. Jag fick ett...."takortmedminkameraanfall"... Så jag fotade Zigge och det var inte så himla enkelt eftersom han rörde sig hela tiden... ;)
 
 
//Sagaa
 
 

Kommentera här: