Fotouppgift

På våra fotolektioner så ska vi ta personliga porträtt och jag har väldigt svårt att välja vilken bild jag ska ta. Jag har tagit bilder på Linnea men det är tre stycken som jag måste välja på och alla blev jättefina. 
Personliga porträtt är att man ska ta kort på en person med en sak eller något liknande som den personen gillar eller har som intresse. Som t.ex. Linnea, hon gillar att fotografera! :)
 
Men jag får nog lotta fram någon bild. Tänkte bara visa upp de fina bilderna! :)
 
Ni får jättegärna kommentera vilket foto ni tycker blev finast! 
 
//Saga
 
 
1 Jessika:

skriven

Bild nummer 1 :)

2 Hilda:

skriven

Numero 2 !

3 Anonym:

skriven

helt klart den första! den är bäst

4 Ida:

skriven

Första!

5 Simone:

skriven

Den andra!:)

6 Anonym:

skriven

Andra!

7 Anonym:

skriven

Andra!

8 Anonym:

skriven

Andra!

9 Anonym:

skriven

Andra!

10 Anonym:

skriven

Andra

11 Marine:

skriven

Jag tycker andra eller tredje! :)

12 Lisa:

skriven

Snygg tjej!! Fina alla tre, jag tycker den första =)

Kommentera här: