Boktips!

Idag har dagen gått superfort tycker jag! Vaknade 9 och gjorde mig iordning för jobbet och nu sitter jag hemma igen nyduschad.
   Jag antar då att kvällen kommer gå lika snabbt! Men det vill jag inte egentligen, för imorgon är det söndag och sen blir det måndag.. Menmen. 
 
Jag har iallafall ett boktips för er! Hittade en bok på bibblan som jag lånade och har läst några sidor i den och den verkar väldigt lovande!! Om man bara ta sig tid att läsa första kapitlet så är man fast för livet säger jag bara!
   Jag ska nog göra mig iordning och fara till Linnea istället men jag tror jag sätter mig och läser några sidor.. ;)
 
Har inte så mycket mer att skriva för idag så ni får ha det en trevlig kväll! :)
 
(tog en googlebild, orkade inte plocka fram kameran)
 
 
//Saga
 

Kommentera här: