Svar på frågestunden

♦Vilka bloggar läser ni? 

Vi läser typ alla våra vänners bloggar (några kan ni hitta under länkar ↑) och sen följer vi båda två Nevnarien som är en fotoblogg :) Elin som hon heter tar hur fina bilder som helst och jobbar som fotograf i Jönköping.
 
Vad är era naturliga hårfärger? 
 
Båda två har typ råttfärgat hår (enligt oss iallafall). skillnaden är att jag har mer röda pigment och lite mörkare medans saga har ljusare än mig.
Har dock inte haft våra naturlga hårfärger på hur länge som helst, började färga det ganska tidigt :)

Bild på er som små? 

Har lagt ut dom här två bilderna förut, men vi orkar inte leta reda på några nya :)

Saga

♦Linnea
 

Hur ska "den perfekta pojkvännen" vara? 
 
Det är väldigt svårt att säga egentligen, för ingen är helt perfekt. Men han ska vara snäll, omtänksam och massa sånt tjafs. Sen får han gärna heta Channing Tatum, gifta sig med oss så att vi kan skaffa ett hus på stranden♥
 
Vad heter ni i mellan namn? 
 
Eva-Linda Saga Lucia Lingesten 
 
Anna Linnea Sjöström

Vad är det pinsammaste som hänt er? 
 
Jag har faktiskt ingen aning, för det har hänt så otroligt pinsamma saker i mina dagar. Men det var en gång jag satt på ett allmänt dass (eller vad man nu kallar det) och jag trodde jag hade satt för haspen ordentligt. Men då helt plötsligt så trycktes det i dörren så haspen for upp. Så personen som stod där blev himla förvånad. Det är nog ett av de pinsammaste som hänt mig! ;) //Saga
 
Hjälp, jag tror att jag förtränger dom västra grejerna, haha så jag vet inte riktigt jag heller. Meeen när jag var mindre gick jag alltid i sömn, och exakt överrallt så det har skapat ganska många jobbiga situationer. Som t.ex. gången jag gick ut till toaletten på nattåget och stod där i en evighet och ryckte på öppna och stäng knappen. lite pin då det alltid går människor fram och tillbaka under natten!;)
    Eller som under tjejligan då jag tog min kudde och la mig ute i korridoren istället..pin..

Favorit låt just nu? 
Har så många favorit låtar, men Carry you home med Zara Larsson är bra! //Saga
 
Riptide med Vance Joy:D  //Linnea
 

Bästa tips för ett fint och hälsosamt hår? 
 
Man ska inte tvätta håret allt för ofta, för då får det en omvänd effekt. Alltså håret blir smutsigare fortare.
Sen om man har naturligt flottigt hår som oss då får man helt enkelt dusha oftare, slänga i massa hårinpackningar och hoppas på det bästa ändå!;)
Använd ALDRIG hårföner innan du lagt i skyddsspray, då kan du lika gärna klippa av skiten från börjar för det kommer ändå bli hur nött som helst. Låt bli att kamma det då det är blött också. Bra. Tack. Hej.

Vem hejade ni på i idol? 
 
Vi hejjade starkt på Erik Rapp, han var så fruktansvärt bra. Erik all the way, haha

Favoritfrisyr? 
 
Långt lockigt hår tycker jag om! //Saga

Den perfekta morgonfrisyren, har tyvärr aldrig haft den så det känns lite sorgligt faktiskt. //Linnea

Snyggaste kändisen(tjej och kille)?

Hehe, gick inte att väja en helt enkelt ;)

Zac Efron

Channing Tatum
 Mila Kunis
 
Gillar ni bacon?;)
 
   Bacon är bäst, men Rebacon är ändå bättre ;)
 
Hur många bultar finns det i Ölandsbron?
 
sjumiljonerfyrahundratjugioåttatusenniohundrafemtiofyrastycken.
 
Ni är fett fina båda två!
 
 
Hur mycket kostar det om man skulle vilja ha er att fota en?
 
Vi har som inte riktigt bestämt ännu hur mycket vi tar, men om du skulle vilja veta så kan vi ju diskutera vidare på mail eller facebook! Mail: [email protected]

Vi kommer att driva fotoföretag i sommar och tills dess ta fram fasta priser. kommer att hålla till på övervåningen där skoäffären var förut.
Direkt vi har spikat priser och dylikt så kommer det att komma upp på bloggen!:)
Det enda vi kan säga nu är att det kommer vara relativt billigt om man jämför med vad många andra tar!:)
 
Tycker ni att Justin Bieber är söt?
 
Han va sötare förut när han va mindre och inte lika förstörd :)
1 Emelie:

skriven

Roligt med frågestund! :)

Kommentera här: