Stressigt värre

Tänkte slänga in ett inlägg och ge er lite uppdateringar om vad som händer!
 
Det kommer bli en väldigt stressig dag för mig känner jag eftersom nu på dagen så ska jag och Linnea jobba igen, ska ner till studion vid 1-tiden för klockan 2 kommer kunden som ska fotograferas. (Så måste skriva lite snabbt och sammanfattande för ska snart hoppa in i duschen så jag ser presentabel ut.) :)
   Senare ikväll blir det också mer fotografering, dock av en annan kund då. Mellan allt det här så ska jag då försöka hinna handla mat, laga mat och baka bröd. Haha, hur ska detta gå? 
   Vid 4 så kommer Jonthe och Johan också så då ska jag vara social med dem! Men det kommer nog gå jättebra, fast det skulle kunna gå ännu bättre ifall jag inte var halvsjuk... Är alltså fortfarande sjuk och jag är så less på att vara det.. BLÄ!
 
Iallafall ihelgen så är det Swampsoccer, till er som inte vet så spelar man fotboll i lera. Det är jätteroligt och man blir verkligen lerig. För ibland går leran ändå upp till knäna om inte längre! 
   Men som sagt så vet jag inte om jag kan vara med eftersom jag är halvsjuk.. Så jag får nog vara cheerleader åt laget. Haha. Vi kommer BrilliLera! ;D
 
Så det här var nog en ganska bra sammanfattning tycker jag, ska ta och börja göra mig iordning nu och så ska jag försöka hålla er uppdaterad så mycket som möjligt! :)
 
//Saga
De vart ba en liten bild, orkar inte leta fram någon annan! 
Bild lånad från Google.
 
 

Kommentera här: