Hejhopp

Yepp, nu skriver jag igen efter typ tre evigheter. (Dock så är jag inte värre än Linnea som verkligen inte skrivit på typ fem evigheter.) Men vad gör man lixom då livet kommer emellan... och den här gången har den verkligen gjort det! Herregud alltså, så mycket jag har haft att göra och det tror jag Linnea också haft. Men jag tror säkert att då skolan drar igång igen så kommer vi nog mer regelbundet uppdatera och skriva mer på bloggen. 
   Men än så länge så får ni leva med sega inlägg! :)
 
Tänkte lägga ut bilder från förra helgen då jag var hos mamma. Det var verkligen utlandsvärme, det var så himla varmt så man nästan inte kunde vara ute! Det var jätteskönt. 
   På lördagen så var det "Beach Party" ute på campingen nere vid stranden där, och det var roligt faktist. Många kom och det var många som badade och hade det roligt. Man kunde åka bakom en vattenskoter med en sån här stor "gummiluppa" som hade handtag så man kunde hålla i sig i. Jag säger då det, herre min själ så snabbt det gick!! Man fick hålla i sig med livet, men det var superkul! Sen resten av helgen var lugn och skön.
   Så hela helgen var kanon!
 
I veckan så kom Jonthe och då en kväll gjorde vi världens mysigaste middag. Hemma så har vi nyss fått hem utemöbler som vi har ute på balkongen så då gjorde vi varma mackor och drack bubbliz osv. Det var himla gott och jättetrevligt! :)
   Det var just den kvällen det var fint väder ute också så vi valde rätt tid för det haha!
 
 
 
//Sagaa
 
 
 
1 Moster:

skriven

Moster är nu en extremt uppblåst svävande moster som är superstolt över storgodisen! 😉😘 Du är fenomenal med kameran!

2 Moster:

skriven

Moster är nu en extremt uppblåst svävande moster som är superstolt över storgodisen! 😉😘 Du är fenomenal med kameran!

Svar: Haha, tack moster!! :D //Saga
Linnea & Saga

Kommentera här: