Smygtitt på Skol-SM 2014!

Har inte hunnit skriva på ett tag, det beror inte på att jag har helt glömt bort bloggen eller att jag inte orkar, utan jag har bara inte haft tid!
   Förre veckan var jag och mina kompisar i Spanien i en vecka, det var jätteroligt och superskönt att slippa skolan. Men mer om den resan kommer senare då jag har tid att fixa bilderna och så. :)
 
I lördags så var jag på Skol-SM i Armbrytning i vilhelmina! Jag bröt inte under tävlingen utan jag tog bara kort. Jag tänker inte skriva så mycket mer tror jag, det var superroligt att vara där och ta kort. Alla var starka och glada och många var där och tittade!
   (För er som inte vet vad det är så är Skol-SM en tävling i Armbrytning för alla ungdomar i Sverige mellan 13-19 år).
 
Jag lägger in några bilder jag har hunnit redigera från finalerna, resten kommer senare!
 
 
 
//Saga

Kommentera här: