Tar en tyst minut

Gick skoljoggen idag och det här blir alltså mitt 12e år. Jag undrar som alla andra om vi inte kan komma på något roligare att göra än att gå varv efter varv runt en liten badsjö. Med undantag från förskoleklass till 3an, som fortfarande tycker att detta är världens roligaste äventyr....En tyst minut för alla timmar dom kommer att bli tvunga att spendera runt den där sjön alltså. 
 
Ikväll hade jag planerat att fara till Ylva. Vi tänkte basta och äta chokladbollar, fastän vi just suttit i en timma och lagt upp en planering för att förbättra våran kondition och hälsa. "Vi börjar vårat nya nyttiga liv imorgon istället"
 Jo för det brukar ju fungera finnemang ;)
 
 
Funderar på om jag ska ta den här bilden, eller om jag vill ha en annan svartvit bild att lämna in...Kan aldrig bestämma mig alltså!
 
 //Linnea
1 simoone:

skriven

Ta den där, var hur fin som helst!:)

Svar: Tack! Jag gör nog det:)
Linnea & Saga

Kommentera här: