Media

Har äntligen börjat med mediakursen nu på gymnasiet och jag trivs verkligen jättebra med det! Känns dock som om jag plötligt bytt till en hippielinje eftersom jag till stor del tillbringar dagarna med att fota legofigurer och måla en modern version av Mona-Lisa...Om man räknar bort dom andra ämnena alltså Särskillt spanskan som jag är lika bra på som sniglar är på att springa. 

Vi har inte (mest jag) hunnit skriva och lägga in så mycket bilder i sommar, men nu kommer vi börja lägga upp bilderna som vi får i uppgift att ta från skolan här. Tänkte också sätta ihop ett kollage från sommaren, men det kommer lite senare :)
 
En bild från första fotolektionen
 
 
 
 
//Linnea
1 ♀ THE REVOLT ♀:

skriven

"...som jag är lika bra på som sniglar är på att springa." hahaha så skön xD

Kommentera här: