För mycket skola på en dag för lilla Saga

Idag har det varit mycket skola. Först gick vi som vanligt på dagen till fyra, men också så har vi nu på kvällen varit på skolan och kikat på en debatt. Det var olika politiker från olika partier i kommunen som svarade på olika frågor och disskuterade och så vidare. Det var faktiskt väldigt intressant ändå!
   Men nu är jag jättetrött och slut på efter all skola, det blev lite för mycket skola för lilla Saga idag. Haha. :) Nu ska jag bara fika och sen hoppa isäng tror jag även fast jag missar kvällen avsnitt av Paradise Hotel... Men det kan jag alltid se imorgon mellan lektionerna! :)
 
Bjuder på en fin bild som jag tog i början av sommaren. Det var under SwedenRock-resan och vi var påväg hem. Jag satt i framsätet på bussen och tog kortet genom rutan. Det tog ett bra tag att få till skärpan eftersom det guppade så mycket. Men tillslut så gick det! :)
 
//Saga
 
1 kort:

skriven

Sååå mycke skola ;) särskilt i fredags ;)

Svar: Haha, ja! Alldeles för mycket ;)
Linnea & Saga

Kommentera här: