A little help here pls

Jag behöver lite hjälp här!!
 
Vi håller på med en tidning om en själv på median i skolan. Då har jag valt att skriva om fotografering och sånt eftersom det är ett av mina största intressen (obviosly). 
   Mitt problem är då att jag inte kan välja vilken bild jag ska ha på min baksida, ska jag ha bild 1 eller ska jag ha bild 2? Vilken bild blir bäst tror ni?
 
    
 
<--- Bild 1 - Bild 2 --->
 
 
//Saga
1 Marine:

skriven

Båda är jätte fina och skulle passa perfekt,tycker att du ska ta den bild som du tycker speglar dig själv som person bäst :)

Svar: Tack så mycket!Ja, det tycker jag med. Men försöker komma på vilken som gör det! ;)
Linnea & Saga

2 Jullan:

skriven

Andra!:)

3 Jullan:

skriven

Andra!:)

4 Clara:

skriven

Första!! Du är ju hur snygg som helst!

Svar: Oh behave!
Linnea & Saga

5 Anonym:

skriven

mamma säger att den första är precis just DU!

6 Anonym:

skriven

Du är vacker på båda men vi tycker första😘

7 Ida:

skriven

Båda är super duper fina men ettan är nog min favorit! :)

8 Olivia:

skriven

Fina bilder båda två! men tycker nog andra :) den har et fint djup i sig på något vis.

9 My Fredblad:

skriven

Bilderna är väldigt fina båda två! Men jag skulle nog valt första bilden, men använt texten som du gjort på andra bilden :)

10 agnespagnes:

skriven

Första you handsome gurl 😏

Kommentera här: