Norrsken

Har haft en torr period. Inge inspiration någonstans alltså... Har kännt att jag måste ta kort men inte vetat vad jag skulle ta på. Har dessutom kännt mig väldigt lat och inte orkat ta fram kameran heller.. (En bättre ursäkt är att jag har haft jävligt mycket o göra! Träning, skola, jobb och sånt..) 
 
Ikväll fick jag dock mycket inspiration, det är superfint ute av all norrsken! Var på väg hem från jobbet och såg att det va alldeles grönt och ljust så jag sprang hem allt vad jag kunde till kameran så jag inte skulle missa norrskenet! 
   Det var lite svårt att fota det eftersom jag inte har något stativ och det var så mörkt ute så jag såg inte vad jag focuserade på (därför är bilderna lite halvsuddiga, sorry for that). Mitt stativ har också gått sönder (sadface), men trots det gick ganska bra ändå! Balanserade kameran på en pall o försökte verkligen för kung och fosterland för att inte ramla över den! ;)
 
Här kommer några bilder! 
 
//Saga
 
 
 

Kommentera här: