1 maj!

Den första maj spenderade jag med bästa Hilda hemma hos mamma. Vi gick ut på prommis till ica för att köpa ingredienser till en "förtidsfödelsedagstårta" till hon som vi bakade på kvällen eftersom hon fyller år på söndag och jag kommer inte vara här då. 
   Men idag var det faktiskt ganska fint väder, eller ja, det gick till och från. Ena stunden var det skinande sol och den andra stunden haglade det som tusan! Men det gick ann ändå. :)
   På kvällen så bakade vi som sagt tårtan och så såg vi på "The Machine" (2014) och den var bra. Det var en sån här typisk "lets-make-Saga-very-angry-så-hon-vill-slå-sönder-allt-och-alla-runtomkring-sig-film"... Men bortsett från det var den bra, plus att jag fick lugna ner mig emellanåt med lite tårta!
 
Nu så ska jag börja skärpa mig och gå ut på fotoprommisar minst en dag i veckan, hur jobbigt det än känns! För jag har inte haft några kort alls att lägga ut på bloggen. Så nu ska jag förbanne mig göra det också, och det tycker jag Linnea också ska göra!!! :)
 

Mumsfillibabba vare!
 
 
 
//Saga
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: