Turkiet♥

 
Har haft jätte mycket skolarbete som ska vara klart typ nu, så därför har jag inte hunnit redigera och sortera bilderna förrän nu. Idag blev jag klar med de mesta så nu har jag tid för livet igen ;)

Har iallafall haft det hur bra som helst utomlands! Vi har ätit god mat både på hotellet och ute på mysiga resturanger (resturangbesöken var dock dödsnödvändiga eftersom hotellet bjöd på kyckling, kyckling och kyckling + sallad)
 
Vädret har också varit bra, 28 grader och sol i princip varje dag och fick anstränga mig hårt för att inte bränna sönder mina extremt vita och ljusskygga ben, lyckades nästan.
Förutom sol och bad vid polen, så träffade vi nya människor, shoppade och åkte på båtresa där vi snorklade med fiskar och brände oss söner och samman på båtens soldäck.
 
Resan hade inte kunnat bli bättre helt enkelt, och nu är jag så himla glad över att vi blev tvungen att byta hotell!:)
 
 
Middag på en av resturangerna vid strandpromenaden.
        
 
        
        
         Sista dagen, då jag och Emelie bestämde oss för att stanna och aldrig åka hem... Det höll tyvärr inte ;)
 
 
 
 //Linnea
 
 
 
1 Emelie Öhgren:

skriven

Nu får vi bara tagga till tills Grekland istället! ;)

Svar: Det är det enda rätta!;D
Linnea & Saga

Kommentera här: