Resan - Del 3. Sweden Rock!

Nu kommer den roligaste delen av hela resan, nämligen SWEDEN ROCK!
 
Cia hade med sig en massa sopsäckar som hon skulle samla pant i. Hon lyckades kan jag verkligen säga, hon blev "kändis" på campingen eftersom alla kände igen henne och gav henne en massa tomma burkar som hon kunde panta. Tillslut då festivalen var slut så hade hon fått ihop fem stora sopsäckar och hon hade till och med fått en massa pengar av olika personer. Hon gick verkligen med vinst haha! :)
Jag gick runt på campingen och tog några kort lite här och var!
Några av våra campinggrannar! (vänsterbild)
Några taggade rockare!
Då vi gick in till själva festivalområdet så var det stenkoll. Man blev kroppsvisiterad och väskan blev kollad, lite läskigt först! :)
Tycker om den här bilden, alla ser så glad ut! Min fina familj :)
Väl inne på området så tog jag kort lite här och var också. Dock så tog jag bara kort på Onsdagen så det var inte så mycket folk. Jag orkade inte dra med kameran överallt så den stannade i bussen de resterande dagarna.
Det var många som knackade mig på axeln och ville bli fotade haha. :)
Han ser så överlycklig ut! (höger bild)
Jag hittade världens coolaste mössa! (vänster bild)
Tre coolingar med skinnväst.
Vakten där såg inte så road ut, såg mest plågad ut.. Stackarn! ;)
Nu tog mina bilder slut!
 
På fredagen så var det Electric Banana Band som var höjdpunkten på dagen. De var så bra!
Så här såg publiken ut innan spelningen!
Det var så himla coolt eftersom man skulle göra rörelser till låtarna och då såg man på skärmen där fram när dom filma det hela att alla i hela publikhavet gjorde samma sak. Det var mäktigt! :)
Vi hade turen att stå längst fram! (Cia ser lite skeptisk ut där haha)
Sen på kvällen så var det Black Sabbath, så här mycket folk var det innan spelningen! Det var verkligen smockfullt!!
Black Sabbath var verkligen superbra!! Jag var så himla lycklig, och jag är det fortfarande! 
Men på Lördagen var det dem jag väntat på hela tiden. Within Temptation! (där ser ni mig sitta i röd jeansjacka)
Jag gick dit och satte mig minst en timma innan eftersom jag ville vara säker att jag komme dit i tid.
De var verkligen helt otroligt förbannat asbra!! Jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. Jag har lyssnat på dem sen jag var liten och alltid tänkt: "Tänk om jag får se Within Temptation live, det skulle göra mitt liv". Och nu äntligen fick jag den chansen. Nä gud va dom va bra. Jag stod längst fram och gick verklligen lös alltså haha! :) 
 
Nu så har jag inga fler bilder att visa, hoppas ni fattar hur otroligt roligt jag har haft! ;)
Det var jätteskönt att vara borta, men ändå superskönt att komma hem sen igen.
Borta bra men hemma bäst!
 
 
De sista bilderna från Electric Banana Band är lånade av Fredrik Grensman och SwedenRock!
 

//Sagaa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: