Resan - Del 1

Måste göra flera delar som jag berättar om resan för annars blir det ett så himla långt inlägg. Jag hade tänkt skriva om allt eftersom jag visar bilderna för annars så blir det så jobbigt att läsa en hel text tycker jag. :)
 
Ja, men iallafall så åkte vi iväg i våran fagra husbuss vid namn Ragnarrök på en tisdag för två veckor sedan.
Det var då roligt och mysigt en stund att åka och så men jag blev väldigt fort less på det, då ville jag bara vara framme. 
Och det ville nog Cia också skulle jag tro. ;)
Men samtidigt var det väldigt roligt och trevligt att åka i bussen eftersom man kunde gå runt och gå och lägga sig i sängarna ifall man var trött. Så det var himla skönt!
 
Jag minns inte riktigt hur länge det tog innan vi var framme hos Fredriks kompisar som vi hälsade på i Göksby. dom bodde hur fint som helst och hade får och höns o allt.
På den här bilden ser det ut som om fåret tänker "vem fan är du och vad vill du mig?!" haha :)
 
Sedan så gick jag en liten sväng runt byn och tog lite kort här och var eftersom det var så fint och sommrigt!
På den vänstra bilden (ovanför) så är det en glasboll som hängde i ett stort äppelträd tror jag att det var. Fast det fanns flera andra sådana glasbollar så det såg jättefint ut, tog dock aldrig en bild på allt och vet inte riktigt varför. Menmen... :)
Tog kort på en söt tant som var ute och cykla! :)
Det fanns häster överallt!
 
Efter vi hade varit i Göksby över en natt så for vi vidare till Uppsala till Mattias och Jenny och var där några dagar och tog det lugnt. 
Jag tog inte så många kort just då eftersom jag orkade bara inte hehe.. 
 
Men senare efter vi hade varit och hälsat på i Uppsala så fortsatte vi vidare till Katrineholm för att hälsa på Fredriks syster i deras sommarstuga! Jag kan säga er att det var superfint där! Tog inte kort på "helheten" dock, tänkte inte så långt haha. 
 
Dom hade en så fruktansvärt söt hund som heter Nemo, ville bara sno hem han!
Cia lekte med min kamera en stund och av alla bilder hon tog så blev dom här väldigt coola faktiskt! (nedanför)
Efter vi var här så åkte vi till Öland och körde runt där i några dagar, men det tar jag i ett annat inlägg eftersom jag inte har hunnit fixa bilderna och ordna upp dom än. Men det här inlägget blev himla långt ändå.
Så fortsättning följer som man skriver. ;)
 
//Sagaaa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Fina bilder

Svar: Tack så mycket! :)
Linnea & Saga

Kommentera här: