Bättre sent än aldrig

Jag har inte haft min dator på ett tag eftersom Jonthe tog fel dator då han for hem. Så jag har haft lite panik över det... Men nu har jag den igen så nu är det lugnt igen! :)
 
Tänkte slänga in några bilder jag tog på Swampsoccern förra helgen! Första dagen var jag bara och fotade då mitt lag spelade eftersom jag var fortfarande snuvig och hade ont i halsen, men andra dagen så var jag så himla taggad på att spela så jag kunde inte motstå frestelsen! Men iallafall så gick det käpprätt åt helvete för våran del, men det var superkul medans och det är ju det som är meningen! :)
 
Kommer bli glest mellan inläggen nu för jag har börjat jobba och måste kliva upp kl.06.00 varje dag.. fytusan så otroligt plågsamt det är.. Men ska nog inte klaga.
   Iallafall ska jag göra mitt bästa med uppdateringen och så! :)
 
 
 
 
//Sagaa
 

Kommentera här: