Rönäs

Det tog längre tid än vad jag trodde att fixa bilderna, (kan ha varit för att jag har varit lite lat). Men ska skriva lite sammanfattade vad vi gjorde då vi var i Rönäs.
   De mesta vi egentligen gjorde var att vi badade, i Ruhtjiebäcken mest för det var så mycket roligare där. Men vi badade i sjön också! Första gången vi for och badade så blev jag ganska förvånad att det var så varmt i vattnet. Jag hade föreställt mig att det skulle vara kallt fjällvatten, alltså så kallt att man skulle frysa tissen av sig. Fråga mig inte varför jag trodde det, men som tur var så hade jag fel!
   Vi gjorde nog inte så mycket mer, for till tärnamarknaden en sväng då den ägde rum och sen så hade vi bara sommmarlov och tog det lugnt! :)
 
Nu får bilderna tala för sig själva!
 
 
 
//Saga
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: