Rock out Wild 2014.

Tog ett tag att lägga ut det här inlägget. Är ensam hemma just nu så egentligen så jag borde ha skrivit det för länge sen, men det blev helt enkelt inte av.
 
Rock out Wild var iallafall bra iår också, inte för att jag minns så otroligt mycket från förra året eller året därpå eller när jag nu var där... Men det var bra artister och bra stämning. Jag hann inte se alla spela eftersom jag jobbade under de två dagarna, jag och jonthe satt vid ingången till backstage. Vi såg till så att ingen som inte var personal eller artister smög sig in dit. Naturligtvis så hade vi raster lite då och då så vi kunde käka och kika på dem som spelade! :)
Tur med vädret hade vi också!
Definitivt min favoritbild från den helgen! (bilden ovan)
Hade väldigt lång slutartid på denna bild så den blev himla cool! (+ att jag inte har världens bästa balans så jag lyckades inte hålla kameran stilla) Men den blev bra ändå! :) 
 
//Sagaa
 
 
 
 

Kommentera här: