Och Eva, du är söt!:D

Happ..Då plötsligt har det gått ett år till. Dags för födelsedag alltså :D
   Har varit en jättebra dag fastän jag fick börja den med ett so prov, men det är väl så det brukar bli.
imorse vaknade jag av frukost på sängen och som många andra tror man automatiskt att dagen kommer bli perfekt.., haha varför gör man det? xD
   Kanske är det bara det att jag brukar vakna upp typ 15-20 minuter innan jag ska vara klar, det gör liksom någonting med humöret. Så idag när jag vaknade 7 och hade all tid i världen var det redan bestämt att dagen skulle bli bra :)
   Fick en blixt till kameran som jag önskat mig, så nu ska vi också ta fler porträttbilder :)
 
 
Här kommer några bilder från i måndags då Simone och Eva sov över. Vi hade sovmorgon i tisdags och skulle äta ute med massa andra och se film på kvällen, så då sov de över för att kunna vara med hela kvällen :) 
Roligt va det!:)
 
Och Eva, du är söt!:D
 
//Linnea
 

 

Kommentera här: